söndag + världens sämsta film !

Heej ;) har nyss sett en film, som vi hyrde idag. och deen söög !
den var verkligen as dålig ! vet ni vad man såg hela filmen !!!??  En  kille som  var levande begravd i en kista!
allstå det kanske e lite spännande .... De första 20 minuterna !!!!!!! >:O men en och en halv timme känns ju inte så kuul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:(  och nu undrar ni ... : men vad kan man filma i en kista med en gubbe i , i en 1 timme och 30 min !?
och JUST DET UNDRAR JAG OXÅ!!!!.... 

 det handlade typ först om att han fick panik ! och sen lite mer opanik och så ringde han massa gubbar ... men fick inte hjälp ! och världens sämsta slut oxå! >:( så nu är jag sur!
i hela filmen såg man 1 persons ansikte !!!! elr två , och den såg man i typ 3 sekunder ....
anars var det bara röster.... ganska lätt film att göra xP bara en kista och två pers som skådespelare x)
fast jag satt ju kvar och kolla på den så på nått sett var den bra ! mkt spänning .... så det var ju bra ;)




idag så har jag annars vart hos nea :) vi basta ! och skulle bada men det var typ is .... :P
FAIL!!!! XD haha ! vi tog massa bilder och baka kladdkaka oxå ;D hihi ^^ 


KRAM
        // JULLE ;D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-11 @ 13:07:30
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback