SNART PÅSKLOV!!!!!!

HEJ !! elr vrf säger jag hej egentligen??.. det känns onödigt ....x)
fast ändå måste ja säga det , det känns bra ! haha äsch 'X) spela roll!
 ingen bryr sej xD
okej men kom precis från spökbolls tuneringen, känns lite onödigt att va där 1 timme
men bara spela en match ... men det gjorde alla ...men efter skolan hängde ja me nea hem
med moa :) ;)
imorron är det äggpickning i skolan XD haha man måste ju va me ! ;D
härligt med sista dan då !!!!! :DDDD sen  påskloooooooov!!!!!

LOV=LOVE!!!!! X)

Jag är nervös, för ikväll så ska jag åka o kolla på ett fotbollslag :S
viljans :S de är typ några år äldre ...:S men ja ska bara kolla ,
om ja kaaanske skulle kunna byta ...fast de är nog för bra ...
men va pinsamt o ba : hej .... o så ba: ja... haha xD
men ja överlever nog ! 

igår cykla linnea o jag o köpte glass och då köpte ja den här
ben&jerrys på pinne typ ! Fast den va överdrivet dyr! :/ 27 :-!!

men här har ni den ;)


x)
cool ;)


kramkram X)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback