Fotbollsfredag ;)

tjaaaa! kom precis ut från duschen ;D har tränat, fotboll :) Det var bara jag,Linn och den nya tjejen Celine som träna ! :O och så Elin som bara tittade på ... det var många sjuka .!..  Träningen slutade 7 egentligen på konstgräsplan,
men vi stanna och kolla´lite på matchen som var efter :) Det var  Emmas (min syrra) lag  mot Patrycjas nya lag !
:O    viljan - VS - åker  :O Spännande !  Men hann aldrig se Pj spela ... synd :( men sen åkte vi hemmåt ,
Jag,Linn,Håkan och Elin :) men innan vi var hemma stannade vi och köpte blommor till en som fyllde år och mjukglass till oss ! :D Sen åkte vi till sporthallen och jag cyklade hem ;P lite småjobbigt att cykla då ....
sen en dusch och nu sitter jag här :P och nu ska jag nog äta och sen börjar fredagsmys ! :D För det måste ja ju hinna med oxå! :D kramis kramis // Julia !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback