Chill....:D

Hola ;) långfredag idag :)
och lovet har börjat !
Lovisa fyller 18 år imorron !  shit !
assså jag vill inte kunna säga att jag har  typ vuxna syskon ! det känns helt fel!
känner mej som en sladdis då.... vill inte vara sladdis ....
suck...men fet kul när hon får körkort ju! då kan man tigga sjkuss överallt ! :D^^
Det är ju påsk imorron oxå :) skojsigt att träffa släkten då :) haha o påskägg såklart! x)
igår var jag och fira min moster med kussarna oxå ;P många som fyller nu!
antagligen kmr påsklovet gå för snabbt som vanligt .... -_-
jaa.....
juste jag träffa moa och etta förut :) mötte dom vid pizzerian ;) de skulle köpa pizza :)
typ evigheter senn man träffa etta ! (hon gick i min paralellklass förut)
trevligt,trevligt.... x)
men nu ska ja käka lite lunch ...

ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Miranda

"vill inte säga att jag har vuxna syskon" haha haha så skön du är julis XD:-D

2011-04-23 @ 23:35:32

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback