jul:)

Hej :) Jag vet jag hartyp inte skrivit på typ flera dar men jag har haft så mkt att göra ni vet köpa julklappar,  slå in dom, klippa kola ,hugga granen, klä granen och så hinna längta till julafton oxå XD
men jag tror inte direkt någon har storknat av att jag inte skrivit :).....
Min julafton var mysig med släkten, vi var hemma hos oss :) och självklart tittade vi på kalle anka och självklart
föråt jag mej på julgodis XD tomten kom sen på kvällen men han hade "bråttom" så han hade gömt
en säck med paket i skogen XD jag fick ett paket från alla kusiner  som det var en lapp i, där
det stog att vi skulle åka i feburiari och klättra på ett ställe i sthlm på 15 -20 m höga klätter väggar !
fett kul :D sen fick jag fler saker här är 2 av dom :)         ( google bilder hehe ..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback