om möblerat! :D

Idag har jag vart med Nea :D vi fick skjuss till hem til mej av madde, yeah  ! xD
vi stannade på vägen och köpte typ lite saker till knäcken. Den blev god men kanske en aning hård xD
efter det så (vet inte hur vi kom på det men ) vi möblerade om i hela mitt rum xD  det va lite jobbigt för
när vi sköt omkring alla möbler så var det var massa saker som
ramlade golvet xD vi plockade upp... tex. en spargris(av plast som tur var) men alla pengar hade ramlat
ur -.- , en burk med massa suddgummin och studsbollar i (ni kan tänka er när den åker i golvet -.-),och
så massor av jobbiga batterier som jag inte vet vad jag
har haft till xD men det var kul ändå :) och ännu roligare när det blev klart ;D det blev mkt
mer utrymme :D det behövdes det .. :) vi fick plocka undan lite grejor 
 när vi möblerade oxå så nu är det
hyfsat städat :D två flugor i en smäll !!! haha x)
 jag fick en liten mysig hörna i rummet, där jag satt upp lite
autografer och fotbollskortet och en lampa mysigt värre :)
 hoppas ni haft det bra ni me !!! 
 här kmr en före/efter bild på mitt rum :)
hoppas ni ser vad det står haha xD hehe ..








                            FÖRE
 


                      




                         OCH......












                                EFTER ! :D


Kommentarer
Postat av: nea :)

YEEY ! VI äger :D:D <3<3<3

2010-12-16 @ 16:27:36
Postat av: julia ! :D

yey jaa!! :D :D <3 <3 <3

2010-12-16 @ 17:55:36

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback