HTC ;D (Wildfire)

Igår köpte jag en ny mobil!!!!!  :D
en HTC :D  den är jätte rolig !!! xD
vi åkte till södertälje och jag hade ett kuvert med
pengar med mig , och efter att  jag hade köpt mobilen så gick vi och tittade efter
skidor :) vi gick till lite olika affärer.
när vi till sist hade kollat på staidium oxå och det inte fanns några bra skidor så
började vi gå mot bilen , jag kände i min ficka kuvertet var inte
där, jag kollade i andra fickan. kuvertet var inte där heller!!!!!!
jag fick panik det ! Pengarna som hade vart kvar var 1200 kr !!!som jag hade sparat ett tag -_-
o allt var borta !!!!!!!! :O jag gick tbx och tittade på golvet i staidium men det var inte där ....
Och det var särkert redan försent ...vi va i södertälje och vem skulle inte ta ett kuvert
som låg på marken med 1200 kr i !!! hoppet försvann när vi satt i bilen ...
MEN !  när vi nästan va hemma så kom pappa på att vi kunde ringa affärernaoch
kolla om de sett något förmodligen inte men ... smart!
vi ringde nåra affärer o trott elr ej så hade de hittat ett ltet kuvert med pengar i på golvet där
som det stog mobilpengar på ! :D :D Det var mitt !!!! Jippi ! det var bara att vända haha xD
men jag fick tbx pengarna !!! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback