...

hejsan hoppas ni haft en bra dag! idag har jag

inte mått så bra ... jag har haft ont i huvudet o halsen
 
jag fattar inte förra veckan var jag sjuk en dag ju 

och nu så fick jag nå konstig sak igen ..

igårkväll blev jag plötsligt jätteröd i ansiktet asså ja hade inte

vart ute elr jo fast jag hade vart inne ganska länge ..

o jag var absolut inte annfågg men ändå var jag typ tomatröd i ansiktet !!!

sen, i morse hade det lagt sej lite men sen på dan kom det tbx !!!

och jag fick världens huvudverk! jag tror det måste va massa förskylningar som går elr nått -_-

imorron är det sovmorgon!!! :D gud va skönt! hoppas inte att jag är tomatröd i ansiktet då iaf :)

men vi får se.

 ha en bra kväll !


                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback